Перейти к оплате

Лекція: «I don’t buy it! — як покупці вирішують долю моди»

Колись паризькі кутюр’є вказували всьому світові як вдягатись, та з тих часів лишився хіба що фразеологічний монумент – вираз «диктат моди». Сьогодні ми самі вирішуємо не тільки що і як носити, але і з чого, як і чому це буде зроблено.
Традиційний маркетинг каже: «Споживачі мають потреби, які треба вдовольнити і отримати прибуток». Та тепер до чисельних потреб додалися ще чисельніші морально-етичні переконання і вимоги щодо безумовної поваги до них. Інакше – I don’t buy it, я цього не купую.
Сучасна людина має вибір не тільки на полицях в супермаркеті, але й широкий асортимент елементів світогляду і шляхів самовизначення. Використовуючи їх для конструювання свого «Я», вона заперечує сталі уявлення про все – від статі до законів фізики. І цим змінює не тільки моду, а й модну індустрію в цілому.
 

Куратор курсу: Марія Халізєва. Фешн-оглядач, журналіст і аналітик. У минулому — редактор моди журналу Esquire Україна, шеф-редактор української версії Buro 24/7 і лонч-редактор L’Officiel Казахстан. Сьогодні — контриб’ютор українських видань L’Officiel і Vogue.


Дата проведення: 22 лютого


Час: 11-00 — 13-00


Вартість: 200грн


"Лекція: "I don’t buy it! - як покупці вирішують долю моди""

  • 200 грн.
    В корзину