Перейти к оплате

Як писати про моду?

Для тих, хто дивиться з боку, фешн-журналістика — робота мрії, що дає доступ у чарівний світ дизайнерських нарядів і глянцевих обкладинок. Але для тих, хто в цей світ потрапив, це досить рутинна та непроста праця по створенню цих самих обкладинок і всього того, що під ними.

Для того щоб «писати про моду», зовсім не треба вміти складати букви в захоплені епітети. Замість цього потрібно володіти широким спектром знань з історії мистецтва і костюма, бачити антропологічні та економічні передумови зміни трендів, розбиратися в «матеріальній» стороні дизайну, розуміти пташину мову кравецьких термінів, вміти працювати з інформацією та тримати руку на пульсі постійних змін, які і складають суть моди. Але і це не весь перелік необхідних умінь. Ще потрібно вміти розглянути в складках і рюшах ідею, яку хоче донести дизайнер, аналізувати те, що покликане зачаровувати, бачити майбутнє та не забувати минулого, знайти свою авторську тональність, мати власну думку, коректно її формулювати в словах і аргументовано відстоювати. Ну і найскладніше — не ставитися до моди занадто серйозно 😊

Курс «Як писати про моду?» буде корисний тим, хто:
– захоплений модою та цікавиться модописьменством для розширення власного кругозору;
– розглядає фешн-журналістику як професію, в якій можна побудувати кар’єру та заробити на перші Manolo’s;
– працює в сфері моди на стороні виробника, займаючись комунікаціями фешн-бренду або рітейлера;
– веде власний блог про моду або є модним інфлюенсером.

План курсу «Як писати про моду?»

День 1
Історія модних медіа та фешн-журналістики
Система світу моди та місце журналіста в ній
Структура модного медіаринку
Анатомія редакції модного журналу

День 2
Фешн-журналіст: знання, вміння, навички і таланти
Джерела інформації: що читати, щоб писати
Лексика: професійна, заборонена, та, що перекладається і не перекладається
Питання етики: взаємодія з комерційними службами та піарниками

День 3
Структура журналістського тексту: правило 4W і 5W
Основні жанри фешн-журналістики: новина, рецензія, огляд, фічер, інтерв’ю, репортаж

День 4
Папір та інтернет: ВОРОГОДРУЗІ
Особливості фешн-райтингу в електронних медіа
Темна сторона сили, або PR-тексти: прес-релізи, новини, SMM

В ході навчання всі студенти відпрацьовуватимуть отримані знання на практиці — брати інтерв’ю, створювати добірки на задану тематику, аналізувати формати глянцю, писати релізи колекцій та огляди на задану тему.

 

Куратор курсу: Марія Халізєва. Фешн-оглядач, журналіст і аналітик. У минулому — редактор відділу культури газети «Комерсант-Україна», редактор моди журналу Esquire Україна, шеф-редактор української версії Buro 24/7 і лонч-редактор L’Officiel Казахстан. Сьогодні — контриб’ютор українських видань L’Officiel і Vogue, постійний лектор курсу «Мода» в Kyiv Academy of Media Arts, засновник освітнього проекту Ukrainian Fashion Campus (Дніпро), консультант з брендінгу та комунікаційної стратегії в сфері моди.


Дата/Час проведення:
15, 17, 22, 24 червня з 17:00 до 19:00


Формат:
онлайн


Вартість: 1850 грн за умови оплати до 7 червня, і 2200 грн — до 15 червня включно.


Кількість місць обмежена.

"Як писати про моду?"

  • 2200 грн.
    В корзину