Запис
Постфордизм, культура доступу, long tail («довгий хвіст»), персоналізація; вплив натовпу; pro-am («професіонали-аматори»), крафтовий рух і багато інших актуальних явищ сучасності суттєво змінюють наше ставлення до одягу та його оцінку. Їхнім ефектом є не тільки кількісне зростання речей, але насамперед їхня величезна різноманітність, що зображає те, що ми могли б назвати процесом деколонізації моди. Наслідком останнього є передусім надзвичайна дивергенція та мультикультуралізм сучасної моди. Хоча ці дві особливості характеризують моду з кінця XX століття, є кілька нових правил, які безсумнівно формують наші відносини з речами сьогодні. Ці правила організують не тільки fashion чи мас-маркет, а й повсякденне життя, стаючи важливими орієнтирами для побудови індивідуальних стратегій власної ідентичності та створення відносин з іншими.
Лектор: Дмитро Заєць. Соціолог-дослідник, співробітник IWM (Institute for Human Sciences, Vienna). Вивчає смаки та вільний час містян, їх запити на якість міського середовища та нові дозвіллєві практики. Працював з такими компаніями як Ашан та Ikea. Має досвід створення та організації освітніх курсів для архітекторів (ХША) та сучасних митців (Partizaning).
Запис
Тривалість: 90 хвилин
Формат: online
Вартість: 250 грн.